środa, 3 grudnia 2014

Płaskorzeźba w ramie

                        Płaskorzeźba z masy solnej

                Udało mi się dotrzeć do zdjęć dawno temu wykonanej przeze mnie "płaskorzeźby" z masy
 solnej.Praca została oprawiona w drewnianą ramę , która musiała być wykonana specjalnie pod wymiar
płaskorzeźby ,gdyż nie udało mi się uzyskać idealnych wymiarów boku .Masa solna pod wpływem ciepła
w piecu może zmienić swoje rozmiary , jest to niewielkie odchylenie ale jednak jest.
             Praca już oprawiona i powieszona na ścianie , sami oceńcie czy warto było robić :)






                          Praca prezentuje się wspaniale na ścianie w domu moich rodziców.
Tematem pracy były flamingi jednak moje kochane dzieciaki dopatrzyły się innych rzeczy , które  bardzo mnie rozbawiły ...Życzę miłego oglądania :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz