piątek, 22 marca 2013

Rzeżucha :)

                                 Dekoracyjna rzeżucha




Witam, mam do zaoferowania łatwy i szybki sposób na wyeksponowanie świątecznej rzeżuchy , która będzie wyglądać uroczo na waszych stołach :) Z pewnością macie w domu małe ceramiczne salaterki ....ja użyłam kompletu małych miseczek , w kolorze białym , wypiekłam małe serduszka z masy solnej , pomalowałam na zielono i ozdobiłam małymi kokardkami :) oczywiście klejem na gorąco .


Ustawienie na stole kilka takich miseczek urozmaici nasz stół ....każdy będzie miał w zasięgu ręki własną rzeżuchę :) Jak podoba się  Wam mój pomysł ? ....

                                                                                                                                                                                                  


Życzę wesołych Świąt i smacznej rzeżuchy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz