czwartek, 20 listopada 2014

Małe stroiki świąteczne z podgrzewaczem.

Witam,
Dziś pokażę wam kilka propozycji na mały stroik świąteczny... 

                                Wykonanie takiego stroika jest troszkę pracochłonne ale chyba warto?.
Wykonałam go z drutu ,który wcześniej odpowiednio uformowałam nadając mu taki kształt by
mała świeczka utrzymała się ....drut musi być na tyle twardy by się nie wyginał a dało się utworzyć odpowiedni kształt .Następnie zalałam  gipsem drut osadzając go w formie o takim kształcie jaki
chciałam uzyskać podstawę ..tu są to okrągłe i kwadratowe podstawy.Na drugi dzień została już tylko sama przyjemność ..czyli zdobienie..
              Do ozdobienia użyłam standardowych ozdób czyli : odlewy aniołków, szyszki ,żołędzie, tasiemki, klej na gorąco,farby i lakiery  oraz innych małych błyszczących dodatków....
 A oto kolejne stroiki :) 

                                     Jeszcze z bliska 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz